/ Veelgestelde vragen


Is mijn betaling veilig op www.smartphone-outlet.nl?
Het betalen op de website verloopt via iDeal en is volledig beveiligd. Kijk voor meer info over betalen via iDeal bij de bestelprocedure.
 
Ik wil graag producten kopen maar ik heb geen iDeal.
Informeer bij je eigen bank of zij iDeal ondersteunen en laat je hiervoor registreren. Ondersteunt jouw bank geen iDeal en wil je op een andere manier betalen mail je vraag dan naar info@smartphone-outlet.nl.
 
Waar vind ik de gegevens over mijn bestelling?
Wanneer je ingelogd bent bij mijn account krijg je inzicht in de orderstatus en de gegevens van je bestelling. De inloggegevens krijg je automatisch toegestuurd wanneer je een bestelling plaatst. Bekijk de bevestigingsmail van je bestelling om je gegevens terug te zoeken of vraag je wachtwoord op via www.smartphone-outlet.nl/wachtwoord-vergeten. Je gebruikersnaam is het e-mailadres dat je hebt ingevoerd toen je de bestelling plaatste.
 
Ik kan niet inloggen op mijn account, wat is er aan de hand?
Een persoonlijk account blijft in principe altijd actief. Houdt er bij het resetten van je account rekening mee dat de gebruikersnaam het e-mailadres is dat je hebt ingevuld bij het plaatsen van de bestelling.
 
Hoe is de garantie op de producten geregeld?
Net als bij iedere andere leverancier leveren wij nieuwe producten met daarop de volledige garantie. Op alle producten zit de normale fabrieksgarantie waar wij een beroep op zullen doen wanneer een product binnen deze garantieperiode gebreken vertoont. Kijk voor meer informatie bij garantie.
 
Berekenen jullie verzendkosten?
Ja, voor iedere bestelling binnen Nederland brengen wij afhankelijk van de verzendmethode verzendkosten in rekening. Normaliter is dit €6,75 per bestelling, kies je voor verzekerd verzenden dan rekenen wij €16,75 verzendkosten. Voor pakketjes buiten Nederland hanteren wij hogere tarieven. Kijk voor meer info bij verzenden.
 
Wat is de levertijd?
De levertijd staat bij ieder product aangegeven en ligt over het algemeen tussen de 2 en 5 werkdagen na ontvangst van betaling. Voor leveringen in het buitenland kan deze levertijd afwijken.
 
Leveren jullie ook buiten Nederland?
Ja wij leveren buiten Nederland, het is op dit moment echter alleen mogelijk om via iDeal te betalen. Houdt hier dus rekening mee.
 
Kan ik mijn bestelling kosteloos annuleren?
Ja, afhankelijk van de orderstatus is dat mogelijk. Wanneer het product reeds verzonden is, kunnen wij de bestelling niet meer annuleren en moet het retour gestuurd worden volgens de retourprocedure. Kosteloos annuleren of wijzigen is dus tot op zekere hoogte mogelijk.
 
Ik heb een klacht, wat kan ik doen?
Ben je, ondanks het feit dat wij onze uiterste best doen en hoge eisen aan onze producten en diensten stellen, toch niet helemaal tevreden? Wanneer je een klacht hebt kun je deze via email versturen naar: info@smartphone-outlet.nl. We zullen zo snel mogelijk reageren. Uiteraard wordt je klacht zorgvuldig behandeld en streven we ernaar om tot een passende oplossing te komen.